Jak dobrze wykorzystać każą szansę sprzedażową?

           Zatem jak to właściwie jest i co wpływa na naszą decyzję zakupową? Mniejsze lub większe decyzje zakupowe podejmujemy każdego dnia. Co możemy zrobić jako firma aby potencjalny klient zdecydował się na wybranie właśnie naszej oferty?

Żyjemy w czasach szybkiego podejmowania decyzji, nie mamy już czasu na analizy, długie poszukiwania czy czekanie na odpowiedź na zadane pytania. Potencjalny klient odwiedza naszą stronę i w ciągu kilku sekund podejmuje decyzję czy pozostanie tam na dłużej czy przejdzie na kolejną. Tak samo dzieje się podczas rozmowy telefonicznej. Jeden nie odebrany telefon pozbawia Cię szansy na jednego nowego klienta. Pierwsze wrażanie nawet niesprawiedliwe bardzo trudno zmienić. W tym artykule pokaże Ci krok po kroku jak usługi outsorcingowe wpływają na podniesienie poziomu procesów sprzedażowych i opieki po sprzedażowej.

 

STRONA INTERNETOWA / SKLEP INTERNETOWY

 Z pewnością zdarzyła Ci się sytuacja kiedy chciałeś/łaś dopytać o szczegóły usługi lub skonsultować jakąś cechę produktu przed jego zakupem. Zależy Ci na czasie i chcesz uzyskać odpowiedź właśnie teraz. Tak samo dzieje się, w przypadku Twojego potencjalnego klienta. Czy brak tej wiedzy wpłynie na jego decyzję o zakupie ? Zdecydowanie tak. Tutaj z pomocą przychodzi obsługa live chat-ów. Nasz konsultant jest w stałych kontakcie z Twoim klientem. Doradza i odpowiada na każde zadane pytanie i co najważniejsze jest zawsze dostępny. Twój klient czuje się bezpiecznie robiąc zakupy, a Ty oprócz zwiększenia sprzedaży, ograniczasz również ilość zwrotów przez świadomie dokonywane zakupów. Live chat to teraz jedna z najbardziej popularnej metody kontaktu bezpośredniego online.

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Obszar obsługi klienta jest niezwykle ważny i składa się z wielu procesów. Dobrze przygotowany system obsługi klienta to podstawa dobrze prosperującej firmy. Jak wygląda zewnętrzny dział obsługi klienta? 

Sam decydujesz o rozmiarze działania, rodzaju outsorcingowanych usług i skali. Nasza pomoc skupia się w kilku obszarach :

– obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,

– przyjmowanie i realizacja zamówień,

– przyjmowanie zwrotów i reklamacji,

– obsługa ankiet i badań CATI

Wspólnie opracowujemy skrypt rozmowy konsultantów czy teksty ankiet. W ramach usługi bezpłatnie doradzamy w zakresie : strategii firmy, sprzedaży czy optymalizacji kosztów.

POZYSKIWANIE KLIENTÓW

W ostatnim czasie w ramach systemu pozyskiwania klientów nasza firma otworzyła swoje usługi dla miko i małych firm, a także agentów i handlowców. Dzięki temu obszar naszego działania zdecydowanie się powiększył. Decydując się na współpracę w tym zakresie oferujemy:

– pozyskiwanie klientów,

– generowanie leadów b2b i b2c,

– umawianie spotkań biznesowych.

Możesz zdecydować się na stałą współpracę w zakresie pozyskiwania klientów, którą wyceniamy indywidualnie lub skorzystać z oferty na jednorazową kampanie składającą się z 500 telefonów i 500 maili za kwotę 1500 zł + VAT.

To co najważniejsze to możliwość dostępu do 100 % nagrań z rozmów naszych agentów i możliwość weryfikacji skryptu w każdej chwili oraz pełen raport z wykonanych działań.

Współpracujemy tylko z rzetelnymi dostawcami baz danych, co gwarantuje dostarczanie wartościowych zapytań i kontaktów.

Działasz profesjonalnie i czujesz się bezpiecznie mając fachową pomoc na wyciągnięcie ręki.

0
Minut rozmów naszych konsultantów dziennie !