Czym różni się zakup leadów od kampanii pozyskiwania klientów ?

           Jak każdy przedsiębiorca zapewne zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż w swojej firmie i pozyskać nowych klientów. Szukając rozwiązań w internecie natrafisz na kilka propozycji polegających na zakupie gotowych leadów sprzedażowych / biznesowych, które kuszą niską kwotą za sztukę lub pakiet i droższe rozwiązania w postaci kampanii pozyskiwania klientów. Przed decyzją warto przeanalizować różnicę pomiędzy tymi rozwiązaniami i poznać wady i zalety każdego z nich.

Dlaczego zakup leadów kusi niską ceną i co kryje się za dostępem do tego typu kontaktów ?

Firmy specjalizujące się w sprzedaży leadów nastawione są na liczbę sprzedanych kontaktów. Uzyskany w ten sposób lead zostaje sprzedany nie tylko Tobie, ale co najmniej jeszcze 3 dodatkowym osobom, a co dzieje się dalej? Kontaktując się z potencjalnym klientem musisz mieć świadomość, że wcześniej zadzwoniło już do niego kilka osób, które w różny mniej lub bardziej nachalny sposób starały się sprzedać swoje produkty czy usługi. Takie rozwiązanie może stawiać Cię w świetle nękającego telefonu i bez względu na jakość twojego produktu czy usługi możesz ponieść porażkę. Decydując się na zakup tego typu leadów nie wiesz również w jaki sposób kontakt został pozyskany, jakie pytania zadano rozmówcy i jak wyglądała cała procedura wyrażenia zgody na kontakt. Koszt takiej usługi mieści się w granicach  35-245 zł szt.

Jak wygląda kampania pozyskiwania kontaktów przez ICC ?

Decydując się na przeprowadzenie profesjonalnej kampanii pozyskiwania klientów musisz liczyć się z wyższym kosztem, jednak jak to w życiu bywa za jakość trzeba zapłacić. A za co płacisz kupując kampanie?

  • zakup profilowanej bazy ( kupujemy bazę specjalnie zgodnie z Twoimi kryteriami i wykorzystujemy ją tylko do Twojej kampanii).
  • czas pracy konsultanta (wspólnie opracowujemy skrypt rozmowy z potencjalnym klientem).
  • koszt IT ( przy dużych kampaniach masz możliwość pełnej integracji z Twoimi systemami CRM).
Co otrzymujesz w zamian ?

– gotowy do pracy, świetnie wyszkolony zespół sprzedażowy, który zgodnie z Twoimi założeniami realizuje kampanię telesprzedaży.
– dostęp do pozyskanych kontaktów w czasie rzeczywistym.
– 100 % dostęp do wszystkich nagrań z rozmów naszych konsultantów i możliwość zmiany skryptu rozmowy podczas kampanii.
– pewność, że pozyskanego klienta przekazujemy TYLKO TOBIE !
– codzienny raport z prowadzonych działań.
– pełny dostęp do wiedzy naszych ekspertów, którzy pomogą również w opracowaniu strategii sprzedażowych, działań marketingowych czy kwestii prawnych. 
 
Jak wygląda koszt kampanii ?

– 500 telefonów,
– 500 maili ( wraz z darmową kreacją graficzną),
– dostęp do 100 % nagrań z rozmów konsultantów,
– codzienny raport z wykonanych działań.

Koszty pełnej kampanii możesz uzyskać na darmowej konsultacji z naszym ekspertem.

 

Jak widzisz działania kampanii spersonalizowane są pod Twoje potrzeby i oczekiwania. Masz realny wpływ na wszystkie działania  stały dostęp do wszystkich specjalistów.

Jeżeli jesteś ciekawy jaki jest zwrot z kampanii MIKRO zachęcam Cię do przeczytania naszego poprzedniego artykułu.