6 rzeczy, które musisz wiedzieć o pozyskiwaniu klientów.

          Codziennie mamy przyjemność prowadzić z Wami kilkadziesiąt rozmów, poznajemy
Wasze potrzeby i w
ątpliwości, a także historię współpracy z naszą konkurencją.

 Na podstawie tych historii dziś odpowiadamy na
najcz
ęściej zadawane przez Was pytania:

1. Czy wymagamy stałej umowy współpracy z limitami dot. volumenu wykonywanych działań ?

NIE ! Umowę zawieramy tylko na
czas faktycznie wykonywanej wspó
łpracy. Minimalna
liczna rekordów w kampanii MIKRO 500 szt.

2. Czy możemy profilować bazę pod kątem regionu?

TAK, dla każdego klienta
profilujemy baz
ę zgodnie z jego
wymaganiami. Mo
że to odbywać się pod względem np. regionu,
wielko
ści firmy, wielkości zatrudnienia,
bran
ży itd.

3. Jak przekazujemy zainteresowanego klienta ?

Przekazywanie odbywa się przez wybrany przez
klienta rodzaj komunikacji. Mo
żliwa jest integracja
z systemem CRM lub dowolny rodzaj kontaktu. Przekazujemy równie
ż kontakty, które wykazują intencję zakupową za jakiś czas.

4. Czy sprzedajemy gotowe leady ?

NIE, nie sprzedajemy gotowych leadów. Dla każdego klienta
uruchamiamy personalizowan
ą kampanię pozyskiwania klientów, skupioną konkretnie na jego
potrzebach i oczekiwaniach?

5. Jak można weryfikować pracę agentów?

Każdy klient ma dostęp do 100 % nagrań z rozmów naszych agentów. Codziennie dostarczamy również raport z wykonanych działań.

6. Czy pomagamy w napisaniu skryptu rozmowy ?

TAK, na każdym etapie współpracy oferujemy w pełni darmowe wsparcie
wszystkich naszych specjalistów.

7. Jakie gwarantujemy stopy zwrotu?

W zależności od branży i produktu/usługi od 3-8 %

8. Jakie dodatkowe usługi marketingowe
oferujemy ?

Dla każdego z naszych klientów oferujemy preferencyjne
warunki cenowe dla us
ług : projektowania strony www, projektowanie landing page, projekty graficzne reklam, branding,
reklama Google Ads / Facebook Ads.


Więcej na temat pozyskiwania klientów możecie znaleźć tutaj:

W tekście pojawia się termin KAMPANA MIKRO, która jest jednorazową kampanią telefoniczną na 500 rekordach z dodatkowym gratisowym mailingiem do 500 adresów e-mial. Projekt graficzny również znajduje się w cenie. Więcej o kampanii mikro znajdziesz tutaj:

Wszystkie usługi możesz bezpłatnie wycenić dzwoniąc pod numer : 12 300 33 88 lub kontaktując się z nami przez naszą stronę www.callcenter-icc.pl w zakładce kontakt lub przez live-chat.